dimarts, 18 de setembre del 2007

“De Rositas” cap els pressupostos

Diumenge el PSC es va muntar la seva festeta anual, la festa de la Rosa. Suposo que es van passar tot el dia mirant-se al mirall i dient: “que guapos que som i quants càrrecs tenim”. Però és clar, després d’un dia de “farra”, podem anar a negociar els pressupostos? Doncs ja veurem els resultats o això espero, perquè de moment no diuen res de res. El primer que van fer al sortir de la reunió va ser no donar els resultats de la mateixa. Això ja es preocupant, perquè la transparència ha de ser el primer manament del polític. Però el que em preocupa més, és el poc respecte que es té per les matemàtiques. Quan un dels meus alumnes no sap calcular el 18,8 % d’un valor prèviament donat se li cau el pèl. Però després, al dia següent l’alumne em diu que els polítics tampoc ho saben calcular i per desgràcia té raó. Jo per sortir de l’embolic sempre li dic que si sabessin fer alguna cosa útil no serien polítics.

Ara bé, si hi ha un acord signat per ambdues parts no entenc que encara s’estigui negociant. Simplement s’han de complir. Si és el 18,8%, doncs ja no cal discutir més, apliquem-ho!!!! Perquè si les lleis es poden renegociar, demà aniré a hisenda a renegociar el percentatge d’impostos que pago, a l’ajuntament pel pagament de l’IBI i a la caixa a canviar el percentatge dels interessos que pago.

Per acabar, jo proposo que el director de la meva caixa sigui el nou ministre d’economia, perquè us asseguro que ell si que sap calcular els percentatges.