divendres, 14 de novembre del 2008

Conseller, no parlis per mi

Després d’una vaga sempre s’ha de fer balanç i inflar o desinflar la participació segons interessi a cadascú. És tan habitual que jo no em fixo amb les dades que donen de participació. Però no és d’això del que vull parlar. Sinó de les interpretacions que fan uns i altres i sobretot la que ha fet al conseller.

El conseller ha volgut fer seus a aquells professors que no han fet vaga avui, dient que els professors volem dialogar, acabar amb la confrontació i demés bajanades. Sr. Conseller, jo no he fet vaga, però no accepto que parli per mi. No aprofiti per fer la xerrameca amb la que ens té acostumats. Miri si tinc poques ganes de confrontació amb vostè, que tinc una bona ampolla de cava esperant a ser oberta el mateix dia que a vostè el fulminin del seu càrrec. He de reconèixer que en part tinc ganes de que aprovi la LEC. Quan abans s’aprovi abans veurem la inutilitat de la mateixa i la seva incapacitat per dirigir el departament. Espero que almenys no acabi d’enfonsar el sistema educatiu, just quan el meu fill està a punt d’incorporar-s’hi.