dissabte, 8 de novembre del 2008

L’article número 100

El 30 de juliol de 2007 faig escriure el meu primer article. He de reconèixer que no vaig veure la llum, ni estava interessat en compartir res amb el món. Simplement estava preparant la meva col·laboració en un llibre d’informàtica on un dels temes eren les xarxes socials.

Però ja veieu, 100 articles com qui no vol la cosa. I a demés m’agrada i he descobert que m’agrada escriure. Se que ho faig molt malament, però també he perdut els complexos. Dic el que penso i el que sento més enllà de ser acceptat o simplement llegit.

Vull agrair a tots els que heu llegit algun dels meus articles, es emocionant veure que et visiten de tant en tant i que fins i tot escriuen unes línies, convertint-se en part del meu bloc, del meu pensament i de la meva vida.