dilluns, 29 de setembre del 2008

Google translate en Català



Google ens ha donat una nova alegria afegint la llengua catalana en el seu programa de traduccions automàtiques, arribant a la xifra de 34 llengües disponibles.

Vaig provar de traduir un article meu al Castellà i els resultats van ser, des de el meu punt de vista, sorprenents.

Gràcies a aquestes eines, cada dia és més senzill compartir documents en diverses llengües i accedir a informació que abans no estava al nostre abast.

També agrair a Google, una empresa global que cuida els aspectes locals, què té un gran respecte per les diverses llengües, siguin més o menys majoritàries. Per això vull agrair a Google el detall d’incloure la meva llengua en el traductor, com ja ha fet amb les interfícies d’altres aplicatius web de que disposa i espero que continuï sent líder mundial a Internet durant molt de temps.

Si voleu veure el resultat de traduir el meu bloc als castellà a través de Google Translate cliqueu aquí