dimarts, 2 de setembre del 2008

Regalooriginal.com

Pel meu aniversari, la meva parella va decidir fer-me un regal molt original. Aquest consistia en una sèrie d’activitats que oferia la web regalooriginal.com, anomenada “caja azul”. Jo vaig escollir el Flotarium, ja que hem va fer gràcia i a demés es podia fer a Barcelona mateix sense haver-me de desplaçar. Aquest regal estava valorat en la web per 97 € aproximadament.

Un cop decidida l’activitat i el dia que volia fer-la, ella va començar a fer els tràmits i va tenir una desagradable sorpresa. Quan la vaig veure sortir del despatx fora de sí, i sabent que ella sempre té un caràcter molt afectuós, vaig saber que alguna cosa grossa havia passat. Acabava d’assabentar-se que l’empresa regalooriginal.com havia subcontractat el servei a una altre empresa anomenada goldenmoments.es que oferia la mateixa “caja azul” per 59,99 €. A la seva vegada, aquesta empresa contractava els serveis del flotarium a 35 €. Fins i tot, mireu si es bona persona, ella entenia que goldenmoments cobrés 25€ pel servei, però que regalooriginal cobrés 37 €, per oferir un paquet d’una altre empresa, ja li va semblar inadmissible.

Finalment, jo vaig gaudir del Flotarium, encara que vàrem pagar 3 h i vaig tenir una sessió d’1 hora i vam aprendre una bona lliçó. A partir d’ara, anirem a la pàgina web de regalooriginal.com, a veure quins regals es poden fer, després, cercarem al google on podem trobar aquesta activitat i finalment la contractarem a aquell que ens donarà el servei, pagant així només 1/3 del preu de la web.

També vàrem decidir explicar aquesta pràctica, què és totalment legal, però que un es queda amb la sensació d’haver estat estafat o simplement que li han pres el pèl.

Ja sabeu amics, feu regals originals, però mai d’aquesta web.