dissabte, 5 de gener del 2008

Eleccions i fórmules màgiques

Si el senyor Mariano Rajoy guanya les eleccions ens explicarà la seva fórmula màgica per a la nostra economia. D’entrada demostra un gran patriotisme com sempre, és a dir, si guanyo, us salvaré la vida pobres espanyolets, però si perdo, espero que es cremeu a l’infern amb tots els “rojos y separatistas”. Es molt típic dels polítics explicar que saben fer una cosa, sense dir mai ni com, ni quan, ni a canvi de que, en aquest cas si que ho ha dit, a canvi de ser president.

Doncs bé, amigues i amics dels blocs, jo també tinc una fórmula màgica per eliminar els problemes econòmics. Si em voteu, encara que és difícil perquè no em presento, també obraré el miracle. Però a demés us estimo tant, estimats compatriotes, que us explicaré la meva fórmula magistral, fins i tot, abans que em voteu, tot sigui per la pàtria.

El primer que faré quan sigui president serà guanyar un sou acollonant i a demés per a tota la vida, tindré cotxe oficial, despeses pagades i casa, tot de franc. Un cop solucionat els meus problemes econòmics, arreglaré els de la meva família i amics. La meva germana infermera serà ministra d’infraestructures i obres públiques, el meu cunyat que treballa en una fàbrica ministre d’indústria i energia, la meva parella que és experta en recursos humans, serà ministra de sanitat i el meu fill de 14 mesos gestionarà l’INCERSO. La clau és col·locar en el ministeri gent que no en tingui ni idea, perquè segons els experts (que tampoc tenen ni idea) els ministres, regidors i demés espessiments no han de saber del tema que s’ocupen. Ara s’ha de col·locar la gent de confiança, és a dir, que siguin amics teus i lògicament tampoc tindran ni idea, però ens muntarem uns sopars a costa dels pressupostos de l’estat espectaculars.

Un cop organitzat el govern s’han de començar amb les mesures de xoc, 4 anys passen despresa i han moltes boques que alimentar i butxaques que omplir. L’ajuntament que hem regali una parcel·la de 100 000 m2 a mi o a la meva família li faig passar l’AVE, qui col·loqui als meus amics en despatxos, li dono una concessió d’autopista, això si, només a Catalunya i així moltes més mesures que òbviament no es poden explicar totes aquí.

En resum dins de 4 anys vosaltres estareu tant fotuts com esteu ara i si no us espavileu jo no us ajudaré pas. Per almenys si jo sóc president no es sentireu defraudats, jo no us enganyaré pas.

Si aconseguiu formar un nou partit polític i que jo sigui cap de llista, i per tant, em presenti a les eleccions, jo continuaré votant en blanc.