dilluns, 14 de gener del 2008

Històries d'un profeta

Avui vull estrenar una sèrie d'articles explicant anècdotes i vivències en els meus 15 anys d'experiència docent. Hi han diverses raons pel que he decidit començar aquesta saga i algunes les exposaré a continuació :
  • A l'escola pública sempre som molt autocrítics amb la feina feta i és bo que així sigui, però a vegades donem la imatge de que tot és un desastre i això no és cert. Hi han moltes coses per millorar, està clar, però també hi han molts professionals que dia a dia fan una tasca titànica i com veurem poc agraïda.
  • Com a resposta a les acusacions de falta de formació del professorat del nostre molt honorable conseller. Senyor conseller, no tothom tenim la sort de ser el germà de i ens hem de guanyar tot el que tenim amb esforç. Jo he aprovat dues oposicions i m'he guanyat un prestigi a base d'esforç i treball, com és la meva obligació com a professional i què per això em paguen. El dia que ocupi un càrrec a dit sense experiència, ni formació i vostè s'hagi guanyat un lloc per mèrits propis demostrables llavors acceptaré la seva crítica amb humilitat.
  • Perquè amb aquests anys he pogut viure experiències curioses, divertides que es bo ser explicades i espero que interessants de llegir.
  • Espero que serveixi per entendre millor certes actituds dels docents actualment, molts cops de desconcert, al conèixer les causes.
M'he permès l'atreviment d'auto proclamar-me profeta (PROFE de TecnologiA) i espero que no us molesti aquesta petita broma jugant amb les paraules.

Aprofito aquest article per a experimentar sobre tècniques de màrqueting, ja que també soc estudiant d'investigacions i tècniques de mercat a la UOC. A veure si funciona i milions de persones entren a diari en el meu bloc a veure si he publicat ja alguna història del profeta.

Doncs tingueu paciència que aviat sortirà la primera i recordeu que com a funcionari no em demaneu massa rendiment laboral, jeje